
Pain Physician: January/February 2025; 28:69

www.painphysicianjournal.com	 69 

In Errata

In the article titled “A Randomized Double-blind Trial of 5% Dextrose Versus Corticosteroid 
Hydrodissection for Meralgia Paresthetica” published in November of 2024, the authors were misordered 
and Xiaochen Shi, MD should have been listed as first author. This has been corrected.  

https://www.painphysicianjournal.com/current/pdf?article=NzkxOA%3D%3D&journal=166


